dinsdag 20 september 2011

PVS31T - Alle Onderzoeken tot nu toe

Omdat ik zo slecht ben in egels tekenen heb ik eerst wat voorbeelden gezocht voor het definitieve ontwerp.

Voorbeelden van de helicopters die ik wil gaan uitwerken.

Kostuum voorbeelden van Egel, hij wordt een bling bling egel. In het verhaal staat namelijk dat Egel niet zo goed kan zien. Bij mij komt dat omdat hij verblindt wordt door zijn gouden ketting.

Kostuum voorbeelden voor Raaf en Zwijn. Zij zijn beiden rijk en oud dus ik wilde ze er deftig en ouderwets laten uitzien.

Kostuum voorbeelden voor Vos. Zij is sluw en slim dus het eerste waar ik aan dacht was een soort detective stijl kleding. Misschien ook een sjaal omdat ze dan meer mysterieus lijkt.

Environment voorbeelden voor het uitwerken van de bos achtergronden.

Environment voorbeelden voor het uitwerken van de huisjes van de karakters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten