dinsdag 20 september 2011

PVS31T - Achtergrond Concepten

Egel's Huis en Raaf's Huis. Raaf woont boven in een boom. Egel woont beneden in een boom. Raaf is heel erg geliefd door zijn mede bosbewoners. Dat wou ik even duidelijk maken met de stapel post in zijn brievenbus!

Vos haar Huis is een grot. Daar bewaart ze al haar gestolen spulletjes. De onderste tekening is een deel van het bos waar iedereen woont. Ik zal deze waarschijnlijk gebruiken als opvulling bij de uitwerkingen. Welke achtergronden ik ga uitwerken heb ik nog niet beslist.

Zwijn's Huis en Bank. Volgens het verhaal is Zwijn een bankdirecteur dus ik dacht ,,Ik maak zijn huis ook gelijk de bank!''. Er mist aan de buitenkant eigenlijk nog een uithangbord met BANK erop. Als ik kies om die tekening uit te werken dan komt het uithangbord er wel bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten